Garanti
Sikkerhed og integritet af information
Vi behandler vores data som aktiver, der skal beskyttes mod tab og uautoriseret adgang. Vi anvender informationssikkerhedsteknikker til passende beskyttelse af fortrolige oplysninger mod uautoriseret adgang fra brugere inden for og uden for virksomheden. Adgang til kundeoplysninger er begrænset til de medarbejdere, der har et legitimt forretningsbehov for disse oplysninger.
Returpolitik
I henhold til FI Distributionssalgsbestemmelser 2000, når du køber varer på internettet, har du ret til at opsige din kontrakt til enhver tid i op til 14 hverdage efter modtagelsesdagen. Du skal underrette os om din hensigt om at annullere kontrakten inden for afbestillingsperioden og helst skriftligt. Varerne skal returneres straks og i deres oprindelige stand og emballage. Du kan udtage varerne af deres emballage til en rimelig undersøgelse, men du er ansvarlig for ethvert tab af værdi som følge af eventuelle skader eller ændringer, der er forårsaget, mens de er i din besiddelse. Omkostningerne ved returnering af varerne skal bæres af dig. Vi anbefaler på det kraftigste, at du returnerer ved sporbar levering og bevarer beviset for afsendelse. Visse varer er undtaget, f.eks. varer fremstillet specifikt efter bestilling, ved forordningerne fra de ovenfor beskrevne annulleringsrettigheder.
Undersøg venligst alle leverede varer så hurtigt som muligt efter levering, og informer os om eventuelle problemer med varerne så hurtigt som muligt. Ved ankomsten af den returnerede vare vil varerne blive inspiceret, for at kontrollere at produktet er returneret i den oprindelige tilstand, rengjort og med alt tilbehør inkluderet.
Hvis varerne er i perfekt stand, og der ikke mangler noget, vil vi sende dig den fulde refusion tilbage til dit betalingskort.
Hvis du ønsker at returnere et produkt, så send os en e-mail, som først forklarer årsagen til returnering, så vil vi give dig en returadresse.
Pas på: Når det returnerede produkt ankommer til vores logistikafdeling, inspiceres varerne af et medlem af logistikholdet for at sikre, at produktet er returneret i perfekt stand. Du modtager en rapport om det. Hvis produktet kommer i mindre end perfekt stand (for eksempel hvis det er ridset, snavset eller mangler dele eller tilbehør), revurderes restbeløbet i forhold til omfanget af skaderne.
Vi accepterer ikke returneringer for ordrer afsendt til steder uden for EU.
Refusionsanmodning
Hvis du har betalt med kreditkort eller betalingskort, vil din refusion blive foretaget direkte til dit kort inden for 30 dage efter din annullering.
Hvis produktet bliver defekt inden for 14 dage fra modtagelsesdatoen, udskiftes det gratis. Hvis produktet bliver defekt efter at disse 14 dage er gået, kan det ikke udskiftes, men kun repareres.
Refusionsanmodninger vil ikke blive accepteret efter 14 dage.
Hvis den modtagne vare er defekt, og 14 dage er gået siden modtagelsesdatoen, følg disse instruktioner:
- Kontakt vores kundeservice@coffeeitalia.dk og beskriv problemet
- Vi vil undersøge sagen og hvis produktet skal inspiceres, oplyser vi dig om, hvor det nærmeste reparationscenter findes
12 timers bestillingsannulleringsspolitik
Fra det tidspunkt, hvor du afgiver din bestilling, har du 12 timer til at annullere den. Hvis du ønsker at annullere bestillingen efter 24 timer er gået, så send os en e-mail med en formel anmodning, hvor du fortæller om årsagen til annullering.
Vi vil afvise enhver pakke, der returneres uden vores tilladelse.
For pakker sendt til reparation fra et land uden for EU skal kunden på toldangivelsen angive, at varerne er sendt til reparation, så de ikke behøver at skrive varens reelle prisværdi.
Skader i forbindelse med afsendelse:
Du skal sende os et billede af pakken (stor brun boks), der viser skaden og et billede af pakken, der viser sporingsetiketten. Hvis du åbner pakken, og produktet er beskadiget, så send os et billede af skaderne.
Hvis dette sker, har du 2 muligheder
- Afvis leveringen.
- Accepter leveringen, gør forsendelsespersonalet opmærksom og skriv tydeligt at varerne er beskadiget på leveringspapiret
Du skal inkludere følgende oplysninger med din ombytning eller reparation:
- Bestillings-ID
- faktura
- Dit navn og telefonnummer
- Din e-mailadresse
- ÅRSAGEN til din returnering
Vi kan kun acceptere returnering og give fuld service for produkter købt via vores hjemmeside.